Support til 3D-printere

Vores supportafdeling for 3D-printere er bemandet alle hverdage mellem 08:00 og 17:00.

Har du brug for hjælp?

Vores supportteam består af certificerede og kvalificerede medarbejdere, som arbejder med installation, reparation og vedligeholdelse af vores 3D-printere.

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du oplever problemer med din 3D-printer. Vi bestræber os altid på at løse supportproblemer eksternt, når det er muligt, hvilket gør processen både hurtigere og mere omkostningseffektiv for dig som kunde. Hvis der er brug for en servicetekniker, har vi serviceteknikere i alle nordiske lande, som hurtigt kan rykke ud, hvis det er nødvendigt.

Supportformular

Når din sag er modtaget af Protech, vil vores supportafdeling gennemgå problemet og indsamle de nødvendige oplysninger. Du vil snart blive informeret om status. Vi er bemandet alle hverdage mellem 08:00 – 17:00.

Slip fil her eller
Accepterede filtyper: jpg, gif, png, pdf, zip, html, htm, Maks. filstørrelse: 2 GB.
    Dette felt er skjult, når du får vist formularen

    Transportsikkerhed

    Skal du flytte din Fortus 250mc, uPrint eller en anden Dimension 3D-printer? Så er det vigtigt, at du sikrer den til transport! Download filen nedenfor, og udskriv den.

    Leder du efter sikkerhedsdatablade fra Stratasys?

    For at sikre, at du altid downloader de nyeste versioner af sikkerhedsdatabladene, henviser vi dig til Stratasys’ officielle hjemmeside.