Har du brug for hjælp?
Vores supportteam består af certificerede og kvalificerede medarbejdere, som arbejder med installation, reparation og vedligeholdelse af vores 3D-printere.
Tøv ikke med at kontakte os, hvis du oplever problemer med din 3D-printer. Vi bestræber os altid på at løse supportproblemer eksternt, når det er muligt, hvilket gør processen både hurtigere og mere omkostningseffektiv for dig som kunde. Hvis der er brug for en servicetekniker, har vi serviceteknikere i alle nordiske lande, som hurtigt kan rykke ud, hvis det er nødvendigt.

Supportformular
Når din sag er modtaget af Protech, vil vores supportafdeling gennemgå problemet og indsamle de nødvendige oplysninger. Du vil snart blive informeret om status. Vi er bemandet alle hverdage mellem 08:00 – 17:00.
Kontakt support direkte
Hvis du ønsker at komme i kontakt med vores supportteam, bedes du i første omgang bruge supportformularen. Det vil lette håndteringen af supportsagen, og vi vil ringe til dig, så snart vi kan. Hvis din sag er meget presserende, er du velkommen til at ringe eller maile direkte til vores support.
E-mail: support@protech.dk Telefon: 76838107
Transportsikkerhed
Skal du flytte din Fortus 250mc, uPrint eller en anden Dimension 3D-printer? Så er det vigtigt, at du sikrer den til transport! Download filen nedenfor, og udskriv den.
Leder du efter sikkerhedsdatablade fra Stratasys?
For at sikre, at du altid downloader de nyeste versioner af sikkerhedsdatabladene, henviser vi dig til Stratasys’ officielle hjemmeside.